Somestrategiat, sisältösuunnitelmat ja konsultointi

Somestrategia
Somestrategia on suunnitelmallinen lähestymistapa sosiaalisen median käyttöön. Se auttaa yritystä tai organisaatiota saavuttamaan tavoitteensa, ja luomaan merkityksellistä vuorovaikutusta kohdeyleisönsä kanssa.
Somestrategia sisältää tavoitteiden asettamisen, kohderyhmän määrittelyn, sisältöstrategian, kanavavalinnat, aikataulutuksen, seurannan ja analyysin. Hyvin suunniteltu somestrategia edesauttaa vahvan brändin rakentamista, näkyvyyden ja sitoutumisen lisäämistä, ja ylipäänsä liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamista sosiaalisen median kanavissa.

Sisältösuunnitelma
Sisältösuunnitelma on kirjaimellisesti suunnitelma sisällöstä, jota yrityksesi tai brändisi nimissä julkaistaan eri somekanavissa tai esimerkiksi verkkosivuilla.
Sisältösuunnitelma on työkalu, joka helpottaa ajanhallintaa ja tekee sisällöntuotannosta säännöllistä. Sen avulla jokainen tiimin jäsenistä tietää, mitä, missä, milloin ja kuka julkaisee sisältöä.

Sometilien auditointi
Sisältösuunnitelma on kirjaimellisesti suunnitelma sisällöstä, jota yrityksesi tai brändisi nimissä julkaistaan eri somekanavissa tai esimerkiksi verkkosivuilla.
Sisältösuunnitelma on työkalu, joka helpottaa ajanhallintaa ja tekee sisällöntuotannosta säännöllistä. Sen avulla jokainen tiimin jäsenistä tietää, mitä, missä, milloin ja kuka julkaisee sisältöä.