Palvelut
Somen ulkoistaminen

Sosiaalisen median markkinointi ja -mainonta yhdestä osoitteesta.
Katso valmiit pakettimme tai pyydä tarjous tarpeidenne mukaan räätälöidystä palvelusta.
Sisällöntuotanto
Kuvat, tekstit ja videot - tuotamme kiinnostavaa ja brändisi mukaista sisältöä.
Kanavat: Instagram, TikTok, LinkedIn, Facebook, Jodel, Pinterest - you name it!
Yhteisömanagerointi
Julkaisemme, ylläpidämme ja moderoimme – päivystämme somekanavissasi joko omatoimisesti tai yrityksenne työntekijöiden tukena.
Luomme keskustelua, sitoutamme seuraajia ja vuorovaikutamme aktiivisesti yhteisön kanssa.
Hinnasto
Somen ulkoistamisen palvelu #1
2500 € / kk
Alk.
-
4 lyhytvideota
-
4 kuvajulkaisua
-
4 tarinakokonaisuutta
-
1 kuvauspäivä /kk
-
Kuukausittaiset suunnittelupalaverit
-
Nimetty yhteyshenkilö + tiimin täydeltä ammattilaisia
-
Raportointi ja jatkuva tekemisen kehittäminen
+ 1-2 näyttelijää/kk 500€ hintaan
Somen ulkoistamisen palvelu #2
Alk.
3700 € / kk
-
4 lyhytvideota
-
4 kuvajulkaisua
-
8 tarinakokonaisuutta
-
Julkaisu haluttuihin kanaviin
-
1 kuvauspäivä /kk
-
Kuukausittaiset suunnittelupalaverit
-
Nimetty yhteyshenkilö + tiimin täydeltä ammattilaisia
-
Päivittäinen yhteisömanagerointi
-
Kommentointi, DM-viestit, reaktiot.
-
-
Meta-mainonta
-
(ei sis. mainosbudjettia)
-
-
Raportointi ja jatkuva tekemisen kehittäminen
+ 1-2 näyttelijää/kk 500€ hintaan
Somen ulkoistamisen palvelu #3
4500 € / kk
Alk.
-
8 lyhytvideota
-
6 kuvajulkaisua
-
10 tarinakokonaisuutta
-
Julkaisu haluttuihin kanaviin
-
2 kuvauspäivää /kk
-
esim. useampi lokaatio
-
-
Kuukausittaiset suunnittelupalaverit
-
Nimetty yhteyshenkilö + tiimin täydeltä ammattilaisia
-
Päivittäinen monikanavainen yhteisömanagerointi
-
Kommentointi, DM-viestit, reaktiot.
-
-
Meta-mainonta
-
(ei sis. mainosbudjettia)
-
-
Raportointi ja jatkuva tekemisen kehittäminen
+ 1-2 näyttelijää/kk 500€ hintaan
-
Mitä tarkoittaa somen ulkoistaminen?Somemarkkinoinnin ulkoistaminen tarkoittaa sitä, että yritys tai organisaatio ostaa sosiaalisen median sisällöntuotannon ja/tai tilin ylläpidon ulkopuoliselta palveluntarjoajalta. Somemarkkinoinnin ulkoistaminen tehostaa somemarkkinointia, mahdollistaa jatkuvan sisällöntuotannon ja antaa yrityksen työntekijöille mahdollisuuden keskittyä omaan ydintekemiseensä.
-
Voinko myös itse tehdä somea jos ulkoistan somemarkkinointini?Kyllä voit! Me räätälöimme palvelumme juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi. Mikäli esimerkiksi haluat itse vastata Instagramin tarinasisällöistä, voimme jakaa vastuun siten että sinä teet tarinoita ja me otamme hoitaaksemme muut julkaisut. Palveluumme sisältyy sometilin visuaalinen ohjeistus, joka mahdollistaa että sisältö on yhteinäistä vaikka julkaisijoita olisikin useampi. Myös vastuun jakaminen esimerkiksi kanavakohtaisesti on mahdollista.
-
Mitä somemarkkinoinnin palvelut maksavat?Hinta määräytyy räätälöidyn palvelukokonaisuuden mukaan. Se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle, ja esimerkiksi eri alojen sisällöntuotanto voi poiketa hyvinkin merkittävästi toisistaan. Tästä syystä katsomme jokaiselle asiakkaallemme juuri heidän tarpeisiinsa vastaavan kokonaisuuden. Suuntaa antavia hintaesimerkkejä näet kuitenkin hinnastostamme.
-
Kuinka varmistun, että tuotettu sisältö on yritykseni brändin näköistä?Kun lähdemme tuottamaan yrityksellesi sisältöä, tutustumme siihen ensin perinpohjaisesti! Käymme läpi verkkosivunne, brandbookin, somekanavat ja muut materiaalit, joista saamme selkeän kuvan brändistänne. Lisäksi käymme starttipalaverissa läpi kanavakohtaisen puhetyylin, toivotun kuvamaailman ja muut seikat, jotka vaikuttavat tuotettavan sisällön tyyliin. Kokoamme ohjeistuksen yhtiin kansiin, jotta kaikki osallistuvat tahot pääsevät koska tahansa tarkistamaan, että mitä fonttia olikaan tarkoitus käyttää tarinoissa, ja tervehdimmekö sanalla "heips" vai "hei". Etenkin yhteistyön alkuvaiheessa, lähetämme tuotetun materiaalin sinulle tsekattavaksi ennen julkaisua. Usein asiakkaamme kuitenkin haluavat luopua tästä vaiheesta jossain kohtaa, sillä saamme nopeasti kiinni toivotusta tyylistä.
-
Miten yhteistyö käytännössä toimii?Yhteistyö noudattaa hyvin selkeää rakennetta, jonka aikataulu voidaan räätälöidä asiakaskohtaisesti. Yhteistyö alkaa aloituspalaverilla, jossa käydään yhteisesti läpi mm. ajatukset, toiveet ja tavoitteet. Myös ensimmäisen kuukauden sisältöideat käydään aloituspalaverissa läpi. Aloituspalaverin pohjalta koostamme kirjallisen somesuunnitelman, jota jokaisen osapuolen on helppo noudattaa. Tämän jälkeen sovimme ensimmäisen kuvauspäivän, ja tuotamme ensimmäisen kuun sisällöt. Sisällöt käyvät selkeän sisällönhallintatyökalumme kautta asiakkaalla kommentointikierroksella ennen julkaisua. Yhteistyön edetessä asiakas usein toteaa, että hyväksyntäkierrosta ei enää tarvita, jolloin sisällöntuotanto ja somemanagerointi sujuvat meidän tiimiltä täysin itsenäisesti. Usein sopiva sykli sisällöntuotannolle on 1 kk, jolloin kaikki seuraavan kuun julkaisut ovat valmiina edellisen kuun lopussa. Tämä sykli on kuitenkin täysin asiakaskohtaisesti sovittavissa.
Uniikit reseptit osana somepakettia
Somepalveluun on mahdollisuus sisällyttää uniikit kuukausittaiset reseptit.
Tiimiimme kuuluu reseptisuunnittelija ja ammattikokki Emmiina Lehtonen, jonka vyöltä löytyvät mm. Suomen Nuori kokki 2018, Jeunes Chefs Rötisseurs 2018 MM-kilpailun pronssimitalisti ja PRO-finalisti 2019 -tittelit.
Emmiinan avulla saat brändisi tuotteista mielenkiintoisia reseptejä niin someen kuin nettisivuillekin hyödynnettäväksi.
