Asiakasreferenssi:
Picnic
Mitä teemme?
Picnicissä haluttiin tuoda uudistettu brändi-ilme näkyväksi ja tunnistettavaksi myös kaikissa somekanavissa.
Tuloksia:
Jo lyhyessä ajassa Picnicin näkyvyys kasvoi merkittävästi. Sekä numerot että palaute puhuvat puolestaan:
-
Miljoonia silmäpareja sisällöille ja kasvanut sitoutuneisuus
-
Somen kautta sitoutettu asiakkaita tuotekehityksessä
-
Myynnit ovat kasvaneet tasaisesti
-
-
Orgaanisen somen ja maksetun mainonnan yhteispeli toimii
-
Orgaanisesti toimivat sisällöt nostetaan kohdennetusti mainontaan
-
Aluekohtaista mainontaa mm. uuden ravintolan avaamisen yhteydessä
-
-
Vaikuttajien orgaanisia somejakoja ja mainintoja jo useammalle miljoonalle seuraajalle
-
Aktiivinen some ja lämminhenkinen yhteisömanagerointi on ruokkinut myös vaikuttajien aktiivisuutta. Picniciä tägäilläänkin tarinoihin useita kertoja päivässä, ja yhteenlaskettuna sisältöjä on yhteistyömme aikana jaettu jo miljoonille seuraajille.
-
Yhteistyön alussa luotiin somekanaviin selkeämpi ja tunnistettavampi ilme >


Vanha ilme
Uusi ilme















