Asiakasreferenssi:
Unisport
Kyselyt, äänestykset ja muut seuraajien aktivoinnit




Mitä on tehty?
UniSportissa halutaan tehdä perinteisestä poikkeavaa kuntokeskus-markkinointia. Tarve oli saada somekanavat aktiiviseksi siten, että ne toimivat sekä informatiivisena, että yhteisöllisenä kanavana yliopistolaisten keskuudessa.
Sisällöissä tuodaan esille koko monimuotoista yliopistoyhteisöä, jonka vuoksi castingiin on läpi yhteistyön kiinnitetty erityistä huomiota. Järjestämme parin kuukauden välein kuvauksia, joissa tuotamme sekä lyhytvideoita, että valokuvaamme kuvapankkiin täydennystä.


^ Yhteistyön alussa luotiin sosiaaliseen mediaan modernimpi ja selkeämpi ilme, sekä luotiin teemat sisällöille

Lyhytvideot
UniSportissa lyhytvideoiden rooli on informoida nykyisiä ja uusia asiakkaita UniSportin tarjoamista kursseista, uutuustunneista ja muista tarjolla olevista palveluista, sekä inspiroida tekemään terveellisempiä valintoja arjessa.



















