top of page

Asiakasreferenssi:

Unisport

Hymyilevä nainen pyöräilee spinning-pyörällä

Iloa, energiaa ja hyvinvoinnin edistämistä yliopistolaisille suunnatuilla somesisällöillä.

UniSportilla vastaamme Instagramista, TikTokista ja Facebookista kokonaisuudessaan. Vastuullamme on siis sisällöntuotanto kuvin, videoin ja tekstein, sekä somekanavissa toimiva asiakaspalvelu.

  • Instagram
  • TikTok
  • Facebook

Kyselyt, äänestykset ja muut seuraajien aktivoinnit

IMG_1200.PNG
Viljatuote-tarina.PNG
IMG_1195.PNG
IMG_1196.PNG

Mitä on tehty?

UniSportissa halutaan tehdä perinteisestä poikkeavaa kuntokeskus-markkinointia. Tarve oli saada somekanavat aktiiviseksi siten, että ne toimivat sekä informatiivisena, että yhteisöllisenä kanavana yliopistolaisten keskuudessa.

 

Sisällöissä tuodaan esille koko monimuotoista yliopistoyhteisöä, jonka vuoksi castingiin on läpi yhteistyön kiinnitetty erityistä huomiota. Järjestämme parin kuukauden välein kuvauksia, joissa tuotamme sekä lyhytvideoita, että valokuvaamme kuvapankkiin täydennystä.

UniSport-vanha
UniSport-uusi

^ Yhteistyön alussa luotiin sosiaaliseen mediaan modernimpi ja selkeämpi ilme, sekä luotiin teemat sisällöille 

Lyhytvideot

UniSportissa lyhytvideoiden rooli on informoida nykyisiä ja uusia asiakkaita UniSportin tarjoamista kursseista, uutuustunneista ja muista tarjolla olevista palveluista, sekä inspiroida tekemään terveellisempiä valintoja arjessa.

Kuvat

bottom of page