
Viljatuotteella roolimme markkinoinnin kumppanina on hyvin monipuolinen, sillä vastaamme somekanavien sisällöntuotannon ja ylläpidon lisäksi myös vaikuttajamarkkinoinnista, uutiskirjeistä ja monikanavaisesta asiakaspalvelusta.
Lisäksi toimimme konsultin roolissa useammassa projektissa eri sidosryhmien kanssa.
Tarve
Virtasalmen Viljatuote halusi kasvattaa brändin tunnettuutta somekanavien avulla, ja samalla lisätä yleisönsä sitoutuneisuutta.
Alkuvaiheessa yrityksellä oli käytössä Facebook, Instagram ja Pinterest, ja näihin kanaviin kaivattiin säännöllisesti kiinnostavaa ja ajankohtaista sisältöä. Yhteistyön alkuvaiheessa myös TikTok otettiin Suomen ensimmäisten yritystilien joukossa käyttöön.
Kohdeyleisö on vuosien saatossa sitoutunut Viljatuotteeseen hyvin vahvasti, ja tuotteet saavatkin jatkuvasti hehkutusta eri sometileillä ja Facebook-ryhmissä. Vahvan sosiaalisen median tekemisen myötä, Viljatuotteesta on noussut yksi suomen merkittävimpiä gluteenittomia brändejä.

Kyselyt, äänestykset ja muut seuraajien aktivoinnit




Reseptit








